Współpraca z wiodącą grupą medialną w Polsce to z jednej strony okazja do promocji wyścigów IRONMAN Poland i ich partnerów, ale też – jak zauważają sami organizatorzy – doskonała platforma dotarcia z wartościowymi treściami do szerokiego grona odbiorców, wykraczającego daleko poza społeczność miłośników triathlonu.
![bike](/sites/default/files/styles/media_image/public/2023-04/20220904-im-poznan-209-2_1682323270_3270.jpg?itok=eDdIHBHz)
O tych wszystkich inicjatywach i możliwościach uczestnictwa w imprezach IRONMAN Poland w roli zawodnika, kibica czy wolontariusza, będzie można dowiedzieć się ze specjalnej sekcji w serwisie WP Sportowe Fakty. Oprócz bieżących newsów, można na niej znaleźć m.in. wywiady z inspirującymi triathlonistami. Tam też pojawią się późniejsze reportaże z zawodów czy rozmowy ze zwycięzcami.
![finish](/sites/default/files/styles/media_image/public/2023-04/20220807-ironman-gdynia-449_1682322450_2450.jpg?itok=5mgBu5nO)